mandag den 11. april 2016

Sløjfebidering

En gang imellem falder man over noget så sødt, simpelt og elegant,

Jeg husker da billedet af denne bidering dukkede op på instagram - jeg var solgt med det samme! 

Straks måtte jeg finde den  opskrift så jeg spurgte Stine som havde billedet. 
Det skulle vise sig at være Stines eget design og hun havde slet ikke fået skrevet noget ned endnu.

Da Stine var klar med en opskrift fik jeg lov til at teste den.

Opskriften er ligetil og på ingen tid har man den sødeste bidering.

Stine har ikke en blog eller hjemmeside så jeg har fået lov til at dele den her på min blog. Følg Stine på instagram under navnet @stine.bohn

Opskriften kan hentes her - OBS: Stine er designeren og ejer af opskriften!
Billedet viser min version af ringen 

2 kommentarer:

  1. Kan se at det er mange flotte og samtidigt sjove ting du har hæklet. Flot-flot! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord! Jeg er mest til bamser eller 'ting' - det er endnu ikke lykkedes mig at færdiggøre et stykke tøj 😂

      Slet